G Suite Business 2017-01-12T10:25:30+00:00

G Suite Business

G Suite Business er den udvidede version af G Suite. G Suite Business indeholder alle de samme features som G Suite Basic, men derudover får alle i organisationen også ubegrænset lagerplads. Det betyder, at I aldrig mere skal bekymre jer om pladsen i Google Drev, og du kan lagre så mange dokumenter, mails og billeder, som I vil.

Derudover giver G Suite Business jer udvidede muligheder for administration og sikkerhed.

Med G Suite for Business kan I blandt andet kontrollere virksomhedens mailtrafik for følsomme data såsom kreditkortoplysninger eller CPR-numre. Når Gmails system støder på sådanne oplysninger, behandler den beskederne efter jeres prædefinerede politikker såsom at sende beskeden i karantæne, afvise beskeden eller ændre den.

I får også mulighed for avanceret administration af Drev. Med G Suite Business kan administratorer tilgå en oversigt over de handlinger, virksomhedens brugere foretager sig i Drev såsom rettelser i filer, slettet indhold, downloads og delinger af indhold fra både G Suite apps og andre filer, der uploades i Drev. Samtidig kan administratorer få notifikationer på brugernes aktivitet i Drev, hvis filer eksempelvis deles uden for virksomhedens domæne.

Det samme gælder for virksomhedens mobile enheder. Administratorer kan få afgang til logfiler over brugernes adfærd, fx hvis der downloades nye apps, og kan opsætte alarmer i tilfælde af misbrug.
Med G Suite Business får I også Google Vault med i pakken. Vault er en let tilgængelig og omkostningseffektiv løsning, som kan anvendes til administration og bevarelse af virksomhedens vigtige data. Læs mere om, hvad Google Vault kan her

 

Vores kunder siger

Vi har være kunde hos Appspeople i 6 år. Det har altid været en fornøjelse at arbejde med Appspeople. De svarer altid med det samme, og alle opgaver bliver løst hurtigt og til UG. .

Mikhael Melander, Nortlander.dk